Home mail me! RSS Feed

Vopsitorie proasta in service si chiar din fabrica!

Articol din Revista autoshow despre Hyundai Accent 2006

Cu riscul de a ma repeta va rog sa va ganditi bine inainte de achizitionarea unui autovehicul Hyundai. Uimitor si eu am aceasi problema cu exfolierea vopselei pe spoiler ca si cei din articolul autoshow atasat acestui post. Mi-au spus ca este vina mea dar vopseau nu prezinta nici o actiune mecanica sau chimica in aceea zona. Mai mult de atat, ieri am fost sa-mi ridic masina din service. Masina era acolo pentru revopsit: usa sofer si usa spate + aripa stanga spate, cand am mers sa-mi ridic masina am facut inspectia clasica sa vad daca a fost reparata corect si spre uimirea mea si a celui de la service vopseaua era plina de impuritati, mici galme in vopsea, care erau iesite in relief. Mai mult de atat aripa spate era lovita si infundata. Am inceput sa fac scandal si mi s-a spus ca se intoarce cu ea in atelier sa vada ce se poate face. Peste 10 min a venit sa-mi spuna ca masina este la un polish si ca dureaza putin. Nu mi-a venit sa cred ca solutia lor era polish si mi-au mai si spus pe fata ce vor face blink.gif blink.gif . Am asteptat sa termine cu acel polish si masina acum in loc de locuri in relief in vopsea acum avea in acelasi loc niste mici gauri iar in unele locuri pete de vopsea mai deschisa la culoare. Culmea este ca dupa ce m-am uitat si mai atent la masina am vazut ca aripa spate care a fost la vopsit era infundata si zgariata. Bineinteles ca am refuzat sa ridic masina si sa o accept ca reparata.
Culmea este ca in timp de 1 ora si ceva cat am stat acolo am mai luat numle a altor 4 persoane care au venit sa-si ridice masina tot cu erori de reparatie de la motor pana vopsitorie prost facuta.

Cel mai distractiv a fost un domn mai tanar de la Client Service care a incercat sa-l arunce (fizic) afara pe un client din sediul service-lui. Acest lucru s-a intimplat din simplul motiv ca persoa respectva a ridicat glasul si cerea sa stie cand va fi masina lui gata acum ca ei au gresti raparatia. Culmea ca in afara de tonul ridicat clientul nu i-a adresat nici un cuvant urat celui de la client service.

Astazi am vorbit cu Vasile Antal seful de service Hyundai Romania care mi-a spus ca el nu stie sa-mi spuna dece calitatea reparatiilor este asa de proasta si ca nu lui nu i se pare nimic anormal ca au incercat sa “repare” greseala cu polish.

Leave a Reply