Home mail me! RSS Feed

Masina la revopsit bara fata

Am avut masina zagriata in fata de o tanara domnisoara. M-am dus cu masina la revopsit pe RCA-ul acestia care era la Omniasig.

Am lasat masina in service Hyundai Expozitiei Bucuresti pentru reparatii pe data de 27.05.2009 iar in data de 29.05.2009 am fost sunat ca masina este gata dar ca se asteapta acceptul de plata de la Omniasig.

Astazi 03.06.2009 la 72 de ore de la deschiderea dosarului acceptul de plata tot nu este la cei de la Hyundai. Pe numerele afisate pe site-ul Omniasig nu raspunde nimeni la departamentul daune asa ca am reusit intr-un final sa obtin o adresa de mail a responsabilului de departament de la servicul daune Omniasig care sper sa imi raspunda la cel de-al doilea mail pentru ca la primul nu mi-a raspuns nimeni.

Bineinteles ca termetul limita de solutionare a acestor probleme la Omniasig este de 72 de ore termen care astazi a fost depasit.

Astfel de intimplari ma faca sa ma bucur ca dau cu 100 de euro in plus la CASCO a Allianz Tiriac dar macar asa stiu ca atunci cand am o problema acestia platesc la timp si fara sa faca mizerii.

Ramane de vazut daca cineva din cadrul Omniasig are bunavointa sa-mi raspunda. In cazul in care nici maine nu primesc un raspuns am sa apelez la cei de la
Comisia de supraveghere a asigurarilor pentru a solutiona problema asa cum am facut-o si in cazul BCR Asigurari.

UPDATE 04.06.2009

Am vorbit astazi cu o doamna Madalina Constantin de la repatii cu clienti sau PR Omniasig care mi-a spus ca se intereseaza ce s-a intimplat cu dosarul meu si o sa revina in scurt timp cu un telefon. Astept cu nerabdare sa vad ce se intimpla.

Update 05.06.2009

Ca urmare a discutie cu cei de la relatii clienti am primit acordul de plata si am putut sa-mi ridic masina.

Leave a Reply